איך אפשר לעזור לך?

נציג ״עמל ומעבר״ ישמח לייעץ לך על האפשרויות העומדות בפניך...

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה.
אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם.
הייתה בעיה בשליחת הטופס.
נסה/י שוב או שלח/י את ההודעה ישירות לכתובת המייל.

רשת בתי אבות סיעודיים

מחפשים בית אבות שמרגיש כמו בית?

אצלנו בקבוצת עמל ומעבר תרגישו בבית כבר מהרגע הראשון. הקבוצה מפעילה רשת בתי אבות סיעודיים וגריאטריים ברחבי הארץ, המעניקים שירות על פי תקנות משרד הבריאות וביטוח לאומי.

כדאי לדעת!מימון בית אבות סיעודי לפי משרד הבריאות:
מימון בית אבות >

מה ההבדל בין בית אבות לדיור מוגן

דיור מוגן הגיע לישראל מארצות הברית, וביחס לבתי האבות הוא די חדש אצלנו. המטרה של הדיור המוגן היא לאפשר לקשישים עצמאים, ליהנות מחברתם של בני גילם וכן ממגוון פעילויות נוספות. קשישים אלו מסוגלים לנהל משק בית ואינם זקוקים לטיפול סיעודי או רפואי צמוד, אך מעוניינים בחברת בני גילם בקרבת מקום.

בתי אבות הינם מוסדות ותיקים יותר שנועדו לתת מענה צמוד יותר לקשישים, הזקוקים בין היתר גם להשגחה ולטיפול רפואי. אומנם בבתי אבות ניתן למצוא גם קשישים עצמאים, אך לרוב יהיו שם גם סיעודיים, תשושים ותשושי נפש. גם בבית אבות הדיירים נהנים מחברתם של בני גילם ומפעילויות מותאמות, אך בנוסף יש את הרכיב החשוב של טיפול רפואי צמוד יותר בהשוואה לדיור מוגן.

פעמים רבות המטרה במעבר לבתי אבות היא לאפשר לכל קשיש איכות חיים גבוהה, בלי להזדקק לבני המשפחה לאורך כל שעות היממה. כיום מתקיימים שני סוגי המוסדות הללו זה לצד זה, כאשר במרכזי דיור מוגן ניתן למצוא לעיתים גם קשישים סיעודיים - ואילו בבתי אבות סיעודיים יש מחלקות ייעודיות גם לקשישים עצמאים.

טרום קוד

לעתים, משרד הבריאות מסייע במימון של קשישים סיעודיים, במה שנקרא "אשפוז בקוד". קבלת הקוד היא תהליך ממושך, ולעיתים בן המשפחה זקוק לבית אבות עוד טרם קבלת הקוד - ולכן ישנו תהליך הנקרא "טרום קוד". בתי האבות של עמל ומעבר מקבלים דיירים בטרום קוד במחיר מוזל, עד לקבלת הקוד הרשמי.
מחפשים בית אבות סיעודי, בית אבות לתשושי נפש או בית אבות סיעודי מורכב? בתי האבות של עמל ומעבר הם הפתרון המושלם עבורכם!

צוות מקצועי

בבתי האבות תמצאו צוותים מקצועיים ושירותי רפואה מתקדמים 24/7. הצוותים המקצועיים מבטיחים יחס חם ואישי וכן טיפול מסור ומותאם אישית לכל מטופל. הצוות הוא רב מקצועי וכולל אנשי מקצוע מתחומים שונים - רופאים, אחיות, פיזיותרפיסטים, דיאטניות, עובדים סוציאליים, מטפלים, מרפאות בעיסוק וכדומה.

טיפולים מותאמים אישית לתשושים, לתשושי נפש ולסיעודיים

בתי האבות הסיעודיים של עמל ומעבר מספקים שירותי סיעוד פרטניים וייחודיים לכל מטופל בהתאם למצבו. צוותים מקצועיים ומסורים מלווים את בתי האבות, ומטפלים בדיירים באמצעות שיטות טיפול חדשניות ומותאמות אישית. בין היתר נעשה טיפול עם בעלי חיים, חוגי ציור וקבוצת הליכה, לצד פעילויות המיועדות לכלל הדיירים ומרחיבות את הדעת כמו הפעלות, הצגות והופעות.
המסגרות הסיעודיות של עמל ומעבר מתאימות למבוגרים תשושים (תשושי גוף, הזקוקים לסיוע קל בתפקוד), לתשושי נפש (הסובלים מדמנציה או ירידה קוגניטיבית אחרת) וכן לסיעודיים הזקוקים להשגחה וטיפול צמוד לאורך כל שעות היממה.

שירותים ופעילויות לקשישים בבתי האבות שלנו

כשאנחנו בוחרים בתי אבות סיעודיים ליקרים לנו, אנחנו רוצים לבחור את הנכון והטוב ביותר עבורם. בתי האבות הסיעודיים של קבוצת "עמל ומעבר", פרוסים ברחבי הארץ, מבטיחים לכם נחת עם מוסדות חדשניים, מפוקחים ומסורים. ממוקד מצלמות, דרך פעילויות חדשניות ועד צוות מקצועי וזמין, זה כל מה שמחכה לכם בבתי האבות של עמל ומעבר.

חדשנות כמוקד טיפול מתקדם בבני הגיל השלישי

בתי האבות הסיעודיים של קבוצת עמל ומעבר עושים שימוש בטכנולוגיה חדשנית כדי לקדם, לטפל ולפרוץ עולמות חדשים עבור הדיירים. בתפריט תמצאו משקפי תלת מימד (VR) שיוצרים חוויה מיוחדת ומאפשרים לדיירים "לטייל" במקומות בהם מעולם לא ביקרו, כי אף פעם לא מאוחר; משחקי Xbox שמשפרים את הקורדינציה והתנועה ועל הדרך גורמים לדיירים להרגיש צעירים; אוזניות מיוחדות שמאפשרות האזנה למוזיקה במגוון שפות, וכל זה לצד טאבלטים ומחשבים חדשניים. הטיפול במשחקים ובחוויות דיגיטליות חדשניות משלב הנאה לצד טיפול אמיתי. הוא הוכח כמשפר זיכרון, סיבולת לב-ריאה, יציבות, חיזוק שרירים ותנועה, וכמובן מוסיף מצב רוח טוב, שמחת חיים והרגשה צעירה.

מוקד המצלמות - פיקוח על בתי האבות שלנו

בבתי האבות הסיעודיים של קבוצת עמל ומעבר תמצאו למעלה מ-600 מצלמות הפרוסות בכל המוסדות, פועלות 24/7 ומחוברות למוקד מצלמות. מאחורי המוקד יושבות תצפיתניות מוסמכות המנטרות את הפעילות בבתי האבות. הן מוודאות שהתנהלות העובדים כשורה, וכן שהדיירים בטוחים וכבודם נשמר. בנוסף, התצפיתניות מזהות נפילות או מצוקה של דיירים ומודיעות מיד לצוותים במחלקות.

במהלך הלילה, מוקד המצלמות פועל באמצעות מנגנון מיוחד המזהה תזוזה בחדרים; המנגנון יודע להתריע לצוותים במחלקות השונות במידה והדייר מנסה לקום ממיטתו, נפל ממיטתו או אפילו אם נפלה השמיכה מעליו. מוקד המצלמות מבטיח את בטיחות היקרים לכם בבתי אבות סיעודיים, ויסיר דאגה מליבכם בכל הנוגע להתנהלות העובדים.

בתי אבות סיעודיים בכל הארץ

כשאנחנו בוחרים בתי אבות סיעודיים ליקרים לנו, אנחנו רוצים לבחור את הנכון והטוב ביותר עבורם. בתי האבות הסיעודיים של קבוצת "עמל ומעבר", פרוסים ברחבי הארץ, מבטיחים לכם נחת עם מוסדות חדשניים, מפוקחים ומסורים. החל ממוקד מצלמות, דרך פעילויות חדשניות ועד צוות מקצועי וזמין - כל זה ועוד מחכה לכם בבתי האבות של עמל ומעבר, חברת הסיעוד המובילה בישראל.