איך אפשר לעזור לך?

נציג ״עמל ומעבר״ ישמח לייעץ לך על האפשרויות העומדות בפניך...

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה.
אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם.
הייתה בעיה בשליחת הטופס.
נסה/י שוב או שלח/י את ההודעה ישירות לכתובת המייל.

מוקד המצלמות בבתי האבות

מדינה שלמה הזדעזעה כאשר נחשפו ההתעללויות בקשישים בבתי האבות ברחבי הארץ. כעת, לראשונה בישראל, רשת "עמל ומעבר" התקינה מצלמות בבתי האבות - כולל בחדרי המגורים. המטרה: הגנה על הקשישים מסביב לשעון.

מי מאיתנו לא חושש לבריאותו של בן משפחה שמאושפז או מטופל במוסד רפואי או בבית אבות? אנחנו רוצים שיהיו לידו אנשי צוות צמודים ושכל בקשת עזרה תיענה מיד.

בקיץ 2017 החל לפעול מוקד המצלמות "עין צופייה" ברשת בתי האבות של קבוצת עמל ומעבר. מדובר בפרויקט ראשוני וחדשני, אשר במסגרתו הותקנו כ-600 מצלמות חכמות בכלל החדרים והשטחים הציבוריים של בתי האבות הסיעודיים ברשת. המצלמות מנטרות באופן קבוע ורציף את המתרחש במרחב הבית הסיעודי 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.

מוקד המצלמות המרכזי, בו עוקבים אחר כל חדרי האשפוז, מאויש כל הזמן על ידי כוח אדם מקצועי ומיומן של תצפיתניות, שעברו הכשרה לתפקיד ונותן מענה לכל בעיה.

לא מדובר רק בביטחונם האישי של המאושפזים, אלא גם במקרים "פשוטים" כביכול, יום-יומיים, כמו שמיכה שנפלה מהמיטה וצריך שמישהו ירים אותה ויכסה את המטופל, חשש מנפילות כשקמים מהמיטה ורוצים ללכת לשירותים וכל מקרה שמצריך עזרה וטיפול של הצוות.

צוות בקרת המצלמות נמצא בקשר רציף עם צוות המחלקות האשפוז ומודיע להם על כל דבר המצריך התערבות וטיפול.